Bra innsats i 1M

Vårt unge 1M lag avsluttet på mandag sesongen i 1 divisjon mot den suverene seriemesteren NTNUI Nerds.

Kampen startet jevnt og vi hang lenge med, men etterhvert visste studentene hvorfor de har cruiset gjennom 1.divisjon denne sesongen. Kampen endte til slutt med tap 79-65. Et resultat man kan være godt fornøyde med.

Stallen denne sesongen har kun bestått av spillere født fra 2000-1997. I tillegg har Petter Wanvik fra Nidaros Jets vært med på de kampene det har vært anledning til for å gi laget litt «muskler».
Laget har vokst fra kamp til kamp og det er en tydelig forbedring fra høsten til våren både på resultater og på niåvet til enkeltspillere.

For flere av disse spillerne venter Scania Cup (Nordisk for klubblag) med U16 laget i siste helgen av påsken før U19NM på Kongsberg venter for hele gruppen 17-19 april. Før det igjen er en ny tur for U16 spillerne med U16NM i Bergen 24-26 april.

Mye spennende å se fram til for våre lovende spillere og lag denne våren.