Fire Hoops-lag kåret til seriemestere

Denne helga ble seriespillet for 2016-2017 avsluttet med en rekke kamper rundt om i regionen. Sverresborg Hoops har også i år markert seg godt i alle klasser. Vi har deltatt i alle regionens klasser og dominert flere av dem – fra 1. divisjon damer og herrer til U13-klassen. I løpet av søndagen ble det klart at vi i år har blitt seriemester i følgende klasser:

U17 jenter

Jentene som er coachet av Guro Sammans og Siri Strømme, er ubeseiret sin klasse i år i konkurranse med Singsaker og Byåsen.

U13 gutter

Disse guttene er uten tap i serien i år. De har også hevdet seg meget godt i U14-serien. Coach er Frode Ramberg.

U17 gutter

Nok et lag som gikk gjennom hele seriespillet uten tap. Laget har også hevdet seg meget godt i U19-klassen. Coach er Vegard Tøfte.

U19 gutter

Laget består av gutter fra 1998 og 1999 – i enkelte kamper assistert av 2001-gutter. Med kun et tap i serien ble det en klart seriemesterskap – med 2000-guttene til Hoops som de sterkeste utfordrerne. Coach er Ron Billingslea.

Vi gratulerer alle fire lagene med tittel som regionsmestere – og nye fine pokaler som bevis for det! Etter påske venter sluttspillet – der de fire beste i alle klassene på ny får måle krefter mot hverandre.