Anbefalt App: Min Basket

Vil du være oppdatert på det som skjer i norsk basket? NBBF’s nye app gir deg mulighet til akkurat det. I år lanserer NBBF Min Basket, last ned gratis via App Store og Google Play.

​MinBasket er samme system som Min Håndball, Min Bandy, Min Hockey og Min Bedriftsidrett. Dette er et system utviklet av Norges Idrettsforbund i samarbeid med særforbundene.

MinBasket inneholder følgende funksjoner:

Følg dine basketlag og turneringer (terminliste, resultater og tabell)

Live oppdatering fra dine lags kamper og turneringer (hvis klubben benytter live funksjonen)

Betale lisens (tilgjengelig lisenskort i appen)

Direkte link til å melde skade til Gjensidige

Motta pushnyheter og kampanjer

Melde inn resultat fra kamper (om man er lagleder, trenere med rettigheter)

Ingen innlogging påkrevd, men man kan valgfritt logge inn med samme innlogging som man benytter på MinIdrett for å betale lisens og melde inn resultater.

For å finne vår klubb og det/de lagene du ønsker å følge søker du etter: Sverresborg IF – Hoops Basketball.