Jennifer, Sigurd og Jørgen landslagsuttatt

Gledelige meldinger fra NBBF i dag. Hele tre Sverresborg Hoops-spillere er tatt ut til U18-landslagstroppene.

På jentesiden er Jennifer Appiah uttatt i U18-troppen som skal forberede seg til nordisk mesterskap og senere.

Nordisk Mesterskap spilles i Kisakallio, Finland i perioden 28. juni – 2. juli, mens EM spilles i Oberwart, Østerrike i perioden 3. – 12. august. Jennifer og U18-landslaget starter sine forberedelser mot disse mesterskapet helgen 18. – 21. mai i Apaløkka idrettshall i  Oslo under ledelse av coachene Axel Langaker og André Wallace.

På guttesiden er både Sigurd Lorange og Jørgen Kjesbu uttatt i landslagstroppen som også møtes i Apalløkka idrettshall 18. mai. Planen videre er Nordisk Mesterskap som spilles i Kisakallio, Finland i perioden 28. juni – 2. juli og EM i Skopje, Makedonia 26. juli – 5. august. Coacher er Brent Hackman og Arne Ingebrigtsen.

Vi gratulerer alle tre med landslagsuttaket og ønsker lykke til i trening og kamp. For spillerne er dette en solid belønning for hardt og godt treningsarbeid over flere år, og for oss i Sverresborg Hoops er dette en skikkelig fjær i hatten.