Ca. 50 deltakere på åpen hall i Åsveihallen

Lørdag arrangerte Sverresborg Hoops åpen hall i Åsveihallen. Dagen var lagt opp slik at nye spillere kunne komme å trene med spillerne i klubben. Tilsammen deltok 50 barn og ungdommer.

Dagen var delt inn i tre. Først ute var 1. – 4.-klassingene. 15 gutter og jenter deltok her, mange av dem helt ferske. Under kyndig veiledning av Hoops trenere fikk de i løpet av drøye to timer lært mye ballbehandling, fotarbeid og skudd. Vi avsluttet med å spille kamper – og det var veldig gøy! Alle nye spillere fikk egen ball – og den håper vi de vil bruke mye framover.

Senere var det 5. – 7. klassingene sin tur. De var ca. 25 stykker. Økten besto av teknikktrening, gruppen ble delt inn i fire og det ble avsluttet med kamper mellom alle lagene.

Siste gruppe ut var spillere fra ungdomstrinnet. De fikk en treningsøkt med bra intensitet, men likevel tilpasset de helt nye spillerne som prøvde seg.

Takk til alle deltakerne for super innsats og velkommen til treninger i Hoops i høst. Treningstider for de ulike lagene finner dere under hvert lag her på nettsidene.

Takk til alle i klubben som har bidratt som trenere, coacher, dommere, kakebakere og kioskvakter.