Herlig basketball av våre yngste lag

Det var mye god basketball å se på årets andre Easy Basket-turnering som ble arrangert i Fjellhallen på Stjørdal i helga.

Sverresborg Hoops stilte med mange lag – og var godt representert på EBC for U10-spillerne på søndag også. Det er vi stolte av!

På lørdag stilte G07-08 med to lag i U12-turneringen. Coachene Åsmund Hiis Hauge og Stefan Aune Relling melder om super innsats, godt spill og glimrende lagånd. For foreldrene på tribunen og andre tilskuere kan man vanskelig tenke seg bedre underholdning enn å se kamper med denne herlige gjengen! De fikk sine velfortjente premier til slutt.

På søndag spilte Sverresborg Hoops med hele tre lag i U13-turneringen. G06, J05-06 og Birralee. Her gjorde Hoops resultatmessig rent bord. Både G06 og Birallee vant alle sine kamper, og jentene tapte kun én kamp – mot G06-guttene. Det var forøvrig veldig bra å se at hele åtte lag var påmeldt i U13. Foruten Hoops-lagene deltok Byåsen, Steinkjer, Singsaker og hjemmelaget Stjørdal, som stilte med to lag.

Vi takker Stjørdal Basketballklubb for et fint arrangement – og gleder oss til neste Easy Basket-turnering i januar.