Hele syv Hoops-spillere uttatt til regionale landslagssamlinger

Etter god innsats i klubblagene, på nasjonal talentcamp og i tidligere landslagssamlinger har en stor gruppe Hoops-spillere i U16 blitt uttatt på landslagssamlinger nå i høst. Det er et imponerende høyt antall og et godt bevis på det gode arbeidet som er lagt ned i Sverresborg Hoops både på jente- og guttesiden de siste årene.

Tre jenter er uttatt til samling i Bergen 5. – 6. oktober og 23. – 24. november: Marthe Eide, Lana Lacken og Maja Osmundsvåg.

På guttesiden er følgende Hoops-gutter uttatt på samling i Bergen de samme helgene: Andreas Bakken, Mats Bergsjordet, Jo Mathias Bjørnevåg Ramberg og Tobias Øvermo.

Flere samlinger ventes utover sesongen og målet er Nordisk mesterskap i juni og Europamesterskapet i juli.

Vi gratulerer spillerne med uttaket og ønsker lykke til på samling.