Masse muligheter for trening i høstferien

Vi har fått noe treningstid i høstferien. De som er hjemme og har anledning håper vi kommer på trening på tidene dere finner under. Det er også åpen hall-muligheter flere av dagene. Vi kjører på med mottoet: En dag uten basket er en dag uten mening 🙂 Go Hoops!

Jets basketskole:

Vi minner også om at Jets kjører basketskole i Rosenborghallen på mandag, tirsdag og onsdag:

Campen foregår i høstferien på mandag 07.10, tirsdag 08.10 og onsdag 09.10, kl 10-15:00 (dørene åpnes kl 09:30 alle dager) Adresse: Rosenborghallen, Stadsing Dahlsgt. 1, 7015 TRONDHEIM Passende aldersgruppe: 7-17 år.

Campen vil ha følgende priser, som betales ved inngang eller som kan betales med vipps på forhånd(se under):
1 dag: 350 kr
2 dager: 600 kr
alle 3 dager: 800 kr

Prisene inkluderer et måltid i hovedpausen rundt 12:30, samt frukt. Betaling med vipps: gå på vipps -> kjøp og betal -> søk: Nidaros Jets basketballklubb/#58635 -> basketskole. Velg deretter ønsket antall dager. Skriv gjerne ut kvittering eller ta skjermbilde av bekreftet betaling. Trenerne på campen vil være spillere på Jets, så dette er en gyllen mulighet for de unge lovende å lære av både nye og gamle Jets spillere som er med denne sesongen!Vi ønsker gjerne at deltakere som tenker å bli med registreres her! (det vil også være mulig å registrere seg ved oppmøte) https://forms.gle/5SwSHpyufm2ponAW7