Treningssamling i Liepaja, Latvia. 7. – 14. august 2020

Det blir også i år treningsleir for klubbens spillere før sesongstart i august. Vi satser på mange påmeldte slik at vi får gode treningsgrupper. Turen er åpen for foreldre og søsken også! Vi flyr til Riga og tar buss videre til Liepaja, hvor vi blir innlosjert på hotell Liva. For flere detaljer se vår informasjonvideo om turen på https://youtu.be/dBgk1HAr4vg.

Pris:
Prisen blir kr. 4.550,- per person. Dette dekker fly, buss, lunsj i hallen for spillerne, hotell m/frokost samt noen sosiale aktiviteter. Enkeltrom koster kr 1000,- ekstra.

Innbetaling:
– Depositum er på kr. 1000 per deltager
– Betales inn til kontonummer 4202 34 02623 innen påmeldingsfristen.
– Innbetaling av depositum bekrefter påmeldingen.
– Merk innbetalingen med navn, om innbetalingen gjelder flere skal ALLE navn være med.
– Resterende beløp vil bli fakturert over Min Idrett med frist 30. juni. (Varsel kommer på epost når dette blir lagt i handlekurven din)

Påmelding skjer her.

Påmeldingsfristen er søndag 1. mars ved midnatt. Husk at depositum må være betalt for å bekrefte innmeldingen.

Hvis man betaler for flere deltakere, må betalingen merkes med navn på ALLE den gjelder for.

Ved spørsmål, ta kontakt med Bjørn Åge Bergsjordet på epost: bjorn.bergsjordet+liepaja2020@gmail.com