Midlertidig endring i treningstider i februar

Hallen på Thora Storm VGS er blitt stengt på grunn av at ventilasjonsanlegget er ute av drift. Dette er tidligst i fikset 8. mars men det kan muligens ta lengre tid.

Dette medfører en den endringer i treningstidene for hele klubben. Vi har forsøkt og ikke endre på treningstidene til de yngste lagene i klubben samtidig som at de eldre lagene ikke mister mer enn én trening.

I tillegg har vi en del halltid på fredager og søndager i Munkvollhallen som vi kan disponere når det nå ikke er kamper. Trenerne i lagene våre kan kontakte Vegard Tøfte om de ønsker å benytte denne tiden til ekstratreninger eller internkamp i lagene.

For treningstidene i vinterferien (uke 8) blir det mest sannsynlig de samme tidene. Vi har fått bekreftet av vi har tiden i Åsveihallen men venter på svar fra regionen om hvilken tider vi får i Husebyhallen og Munkvollhallen. Gymsalene på Ugla og Sverresborg er nok stengt i vinterferien.