Innmelding i Sverresborg Hoops

Veldig hyggelig å se så mange nye basketspillere i gruppen vår.

Vi ønsker at alle spillere som har prøvd basket i høst, og vil fortsette å trene og spille kamper, melder seg inn i Sverresborg Hoops. Dette gjør dere her på nettsidene – enten fra linken på hjemmesiden eller ved å gå rett til innmeldingsskjemaet her. Medlemsskap koster kr. 100. Dere får e-post om når og hvordan dette skal betales. Styret i Hoops har bestemt at nye medlemmer ikke betaler treningsavgift nå i vår!

Det er ikke krav om spillerlisens på denne aldersgruppen, og Sverresborg Hoops ordner med draktsett til kampene. Klubben stiller som dere har oppdaget med baller til treningene – men de som ønsker det kan kjøpe seg egen ball. Den skal være i størrelse 5 – og vi anbefaler Molton lærballer som fås kjøpt på Lefstad Sport i Munkegata. Husk eventuelt å merke ballen godt med navn, klubb og telefonnummer.

Her på nettsidene finner dere også kontaktinformasjon både i laget og i resten av klubben.

Velkommen til basketsporten og Sverresborg Hoops!