Neste EasyBasket-arrangement

Søndag 22. januar arrangeres neste EasyBasket-arrangement i Region Midt. Denne gangen er det Byåsen Basketballklubb som står for arrangementet i Husebyhallen.

EasyBasket er Norges Basketballforbunds tilbud til alle barn under 14 år. Vi planlegger å stille to lag i U12-klassen der vi håper alle i gruppen blir med. I tillegg til det kan alle som er født i 2007 og 2008 være med på Easy Basket Challenge (EBC). Begge deler vil forgå på søndag. Easy Basket et lekbetont og morsomt arrangement med kamper, café og premiering – med fokus på trivsel og læring. Tidspunktet er kl. 10 – 18 på søndag – med EBC for de yngste fra morgenen av og U12-kamper litt senere på dagen. Endelige tider kommer senere.

På grunn av påmelding av lag trenger vi å vite hvem som har lyst til å delta på kamper i U12-klassen.

På EBC er det påmelding ved oppmøte i Husebyhallen.

Ingen deltakeravgift – EasyBasket er gratis for alle!