Suveren innsats på Easy Basket i Fjellhallen på Stjørdal

På søndag spilte 06-guttene årets andre Easy Basket-turnering, denne gang på Stjørdal. Og for en turnering det ble! Guttene vant alle tre kampene, spilte godt, koste seg og viste meget godt samhold. Det liker vi å se. Vi fikk til og med oppleve noen ekte dunker, også! Vi slo først et nystartet Byåsen-lag 106-4. I andre kamp ble det jevnere, men gutta slo Hoops-jentene 64-32 til slutt. I siste kamp mot Stjørdal ble det 59-26. Glade gutter mottok velfortjente premier til slutt.

Det var gledelig å se at hele åtte lag deltok i U13-klassen denne gangen. Foruten de tre Hoops-lagene deltok Byåsen, Steinkjer, Singsaker og hjemmelaget Stjørdal, som stilte med to lag.

Vi takker Stjørdal Basketballklubb for et fint arrangement – og gleder oss til neste Easy Basket-turnering i januar.