Strålende seriestart for Jenter 03-04 i Region Øst-serien

Det yngre jentelaget vårt har i år ønsket, og fått lov til å delta i seriespill i Region Øst. Dette fordi de ikke har andre jentelag å spille mot her i regionen. I helgen er det seriestart og debuten er nå unnagjort.

Første kamp var mot Kjelsås, som vant serien i fjor, og som slo oss ut av Bærum Open sist helg. I dag slo våre jenter dem til slutt 42-41. En herlig revansje fra sist helg, og fantastisk start på serien. Senere på lørdag ventet Ullern, og de ble slått 53-27. Kamphelgen fortsatte med to kamper på søndag. Begge er nå ferdigspilt og det endte med to nye seiere. EB85 ble slått så klart som 56-36. Fjerde seriekamp mot Asker endte 66-32. Det betyr fire seire av fire mulige i serieåpningen. Fantastisk!

Vi gratulerer med strålende innsats av jentene.