Om Hoops

Hoops betyr ringer, og benyttes ofte i sammenheng med basketball. Sverresborg Hoops er basketgruppa i Sverresborg Idrettsforening.

Vi har for tiden flere lag, som spiller serier og deltar på cuper. Hoops har siden starten vært en spennende motstander og vi har vunnet flere av cupene og seriene vi har deltatt i. Vi vektlegger at spillerne har det moro gjennom å lære basketballferdigheter, hvor lagets innsats settes i fokus.

Vi ønsker flere spillere, spesielt jenter, og ved å klikke på lagsidene til venstre kan du finne ut litt om lagene, som hvor og når de trener.

Ønsker du stille på en av treningene, kan du bare stille opp. Helst ser vi at du kontakter trener for respektive lag, og forteller at du kommer. Da får treneren forberede seg på å ta imot en ny spiller.