Ansvarsfordeling ved hjemmekamper 2017

Vi er helt avhengig av at alle foreldre stiller opp og bidrar i gjennomføring av hjemmekamper. Vi skal etter beste evne fordele oppgaver og dere må selv sørge for å bytte innbyrdes dersom tidspunktet ikke passer.
Det er krav til gjennomføring av kamper, og spesielt ifm 0. divisjon. Vi har derfor behov for flere som bidrar på hjemmekampene. Nytt av året er også at Sverresborg har åpnet klubbhuset med bevertning. Det betyr at vi for en del kamper vil ha salg i klubbhuset og ikke på trillevogna. Det vil bli avklart i forkant av kampene.

Følgende roller skal dekkes ved hjemmekamper (rollene er beskrevet i en tabell lenger ned på denne siden):

  • Kampvert – oppmøte senest 75 minutter FØR kampstart
  • Bane/garderobeansvarlig – oppmøte senest 75 minutter FØR kampstart
  • Speakertjeneste – oppmøte senest 30 minutter FØR kampstart
  • Kioskansvarlig – oppmøte senest 30 minutter før kampstart

VIKTIG: Gjør dere godt kjent med ansvarsområdet for hver rolle i god tid FØR kampdagen!

Fra og med 1.1. 2017 har vi følgende priser ved salg i kiosken:

  • Kaffe: 15,-
  • Kake/Vaffel: 15,-
  • Saft: 5,-

NB! Det er mulig å bruke VIPS – søk etter Sverresborg Fotball G01/02 – Merk innbetaling med «Kiosk».

DatoDagKlBortelagKampvertBane/garderobe ansv.SpeakerKioskansvarlig
6. 3Mandag19:30RosenborgMagnus KristofferMagnus AasHenrik H.O.Erlend
19.3Søndag16:00StrindheimKristian L.O.SakariasTobias F.Elias
2.4Søndag20:00VerdalHarisMarcusMagnus AasEmil
6.4Torsdag20:00Byneset 2/LeinstrandFredrik BorosJarandEmilSakarias
28.4Fredag18:30Ranheim 3MadsTobias U.SFredrik M.L.Halvdan
1.5Mandag12:00MalvikKolbjørnMartin EirikMarcus
12.5Fredag18:30Gimse 2Albert HaugsethJakob-Julian
16.5Tirsdag18:30EggeErlendMagnus KristofferMagnus AasKristian L.O
2.6Fredag18:30Hitra 2HalvdanSander-Tobias U.S
11.6Søndag16:00NardoEliasMartinMagnus AasHaris
25.6Søndag15:00LevangerFredrik M.L.Fredrick ConnellyTobias FAlbert Asmervik
13.8Søndag12:00SteinkjerErlendMartinMagnus Kristoffer-
27.8Søndag12:00ByåsenKristian L.OWilliamMagnus AasSander
31.8Torsdag20:00Tiller 3SakariasMads-Jarand
7.9Torsdag20:00RanheimJakobEliasTobias FFredrik M.L
14.9Torsdag20:00RissaTobias U.SJulian-Albert Haugseth
1.10Søndag16:00TillerAlbert AsmervikMarcusMagnus AasMartin
8.10Søndag16:00Stjørdals-BlinkWilliamKolbjørnTobias FJakob
18.10Onsdag20:00LeksvikFredrik ConnellyLucas-Fredrik Boros
29.10Søndag16:00HeimdalHarisTobias GEirikMagnus Kristoffer

Dersom kampene flyttes til et senere tidspunkt, følger ansvarsfordeling med kampen.

RolleBeskrivelseOppmøtetidspunkt FØR kamp
Kampvert* Sørge for en god ramme rundt kampen preget av Fair play. Bistå i å organisere Fair play-hilsen.
* Ha på gul kampvert-vest (henger i speakerbua).
* Ha kunnskap om hvor klubbens hjertestarter er (styrerommet).
* Påse at alle tilskuere oppholder seg to meter unna sidelinjen.
* Takker begge lag og dommer.

Ved 0. divisjons kamper:

* Legge til rette for innmarsj. Innmarsj foregår 10 minutter før kampstart.
* Stille med et fat med oppskåret frukt + 1 kanne kaffe m/ kopper til besøkende bortelag. Settes i garderoben.
Senest 75 min
Bane/garderobe ansvarlig* Sørge for at garderober, bane og mål er i orden. Nett skal sjekkes og eventuelt repareres. Hjørneflagg skal settes ut. Banen, innbytterbenker og tribune skal ryddes for søppel og mål som ikke brukes skyves godt til side, minimum 2 meter fra sidelinjen.
* Stille med 2 kanner kaffe for salg(når kafèn i klubbhuset er stengt ).
Senest 75 min
SpeakerSpeakertjenste:
* Montere mic/utstyr (usikker -> møt opp tidligere)
* Opprop av alle spillere (navn & nummer), målscorere, ved kort.
* Føre kampkort
* Motta signerte dommerregninger (må sendes videre til lagleder for registrering/utbetaling)
Senest 30 min
Kioskansvarlig* Assistere Arvid med kafédrift når det er åpent i klubbhuset.
* Stille med kake/gjærbakst for salg i kiosken

Dersom kafé i klubbhuset er stengt må følgende gjøres i tillegg:

* Ansvarlig for kake/kaffesalg under kamp
* Stille med 2 kanner kaffe + 1 liter saft
* Kasse
* Kopper og servietter

(Kasse, kopper, og servietter hentes FØR kamp etter avtale med Tom Anders)

* Hent tralla i speakerbua. Det er mulighet for å sette på mer kaffe inne i klubbhuset.
Senest 30 min

ARRANGEMENTSMESSIGE KRAV 0. divisjon

  1. Hjemmelag skal stille med minimum 1 kampvert
  2. Hjemmelag skal være klar for å motta gjestende lag minimum 1 time før kampstart
  3. Hjemmelag skal være for å motta dommere minimum 1 time før kamp og veilede disse til garderobe
  4. Hjemmelaget skal etter beste evne tilby bortelaget en garderobe med dusj- og toalettmuligheter
  5. Hjemmelaget skal stille til disposisjon garderober som er rene og ryddet
  6. Dommere og gjestende lag skal rydde garderobene etter kamp
  7. Hjemmelaget skal sørge for at kamparenaen er ryddet for søppel og at arenaen er i god sikkerhetsmessig stand før og under hele kampen

Klubbene skal aktivt ta kontakt med hverandre i forkant av kamper for å klargjøre hvilke fasiliteter som stilles til disposisjon for bortelaget og ble enige om andre arrangementmessige forhold

Lagt til av

Lag en kommentar