Ny sesong på gang

Da er vi i full gang med treninger igjen og har økter i Åsveihallen mandag 1900-2030 og og onsdager 2000-2130 de to siste ukene av skoleferien.

Helga etter skolestart holdes den tradisjonelle treningssamlinga på Orkanger for hele klubben med deltakeravgift 300,-. For planlegginga trenger vi en rask bekreftelse fra alle på om de deltar eller ikke på samlinga. Dette gjøres via denne linken. Oversikt over påmeldte finner dere her.

Uka 7.-13. september er det Trønderenergicup i Nidarøhallen. Her ønsker vi å stille med 2 jevne lag som i Storhamarcupen og trenger tilbakemelding innen 20. august på hvem som blir med. Påmelding gjøres her. Oversikt over påmeldinger ligger her.

Den 18.-20. September er vi påmeldt Falk Eliteturnering med 16 G15-lag. Her spilles det minimum 5 kamper med full lengde, 2 X 25 minutter, så vi trenger alle friske bein som ønsker å delta. Info er utsendt av Tone og påmelding/tilbakemelding gis direkte til henne.

Forøvrig gratulerer vi Sander med uttak til nasjonal talentsamling i Skien skien siste skoleferieuka!