Vellykket Storhamarturnering for laget

G14 pulja hadde et veldig godt sportslig tilbud med 16 lag og mange av de gode østlandslagene representert. Positivt å observere at de andre lagene også hadde valgt å gjøre som oss og stilte med to jevne lag der spillergruppene var store nok til det. Våre to lag hevdet seg bra med 3 seire og A-sluttspill for det ene laget. Det andre fikk det litt tråere innledningsvis, men klinte i gjengjeld til med flotte kamper i B-sluttspillet og vant tilslutt finalen mot Storhamar. Turneringen viser at vi har en god bredde og kan mønstre to slagkraftige lag samtidig. I denne settingen der alle må ta ansvar var det mange som meldte seg på og leverte årsbeste-prestasjoner. Bestemannspremien går likevel til Sune som var eneste keeper i gruppa og sto fenomenalt på dispensasjon for begge lag. Topp Cuphelg!