2. div – årets kamp da serievinner Volda ble slått

Seier 26-19 over serievinner Volda i 2.divisjon i Munkvoll lørdag kveld. Allerede ved pause så vi hva som var på gang. Da ledet Sv.borg 15-7. Volda var rystet, og det med god grunn. Selvtilliten fikk seg nok en støkk foran opprykks-kvaliken etter påske.
Selvtilliten vår steg derimot et par hakk. Vi ser hva som bor i laget. Og etter at vi tapte mot Heimdal i januar, har vi vunnet fem kamper på rad. Fra kvalikplass har laget avansert til 5.plass. Og blir det uavgjort eller seier mot Ålesund søndag, er 5.plassen sikret.
Gratulerer til jentene for glimrende kamp. Godt spill i angrep og kjempebra i forsvar. Ekstra ros til keeper Marlene Andersen. FANTASTISK!!
Scoringene kom ved Silje Ulset 7, Ingrid Larsen 7, Tonje Berg 4, Tonje Kristiansen 4, Rikke Rønne 1, Siv Sæterhaug 1, Malin Yttereng 1 og Merete Lien 1.

ØJ