Kamper i helga

Lagoppsett til helgens kamper:

Lørdag kl 11.55 i Heimdalshallen: SIF3-Tynset:

Eli/ Maria, Marianne E, An-Elise, Maren, Thea, Thale, Nora, Sunniva S, Fanny, Dina.

Lørdag kl 16.05 i Åsveihallen: SIF2-Strindheim: Maria/ Eli, Dina, An-Elise, Maren, Thea, Thale, Fanny, Sunniva S, Nora, Marianne E.

Søndag kl 11:00 i Rosenborghallen: Rapp4-SIF2: Maria, An-Elise, Dina, Maren, Sunniva K, Vilde, Thea, Sunniva S, Rebecca.

Søndag kl 12.10 i Åsveihallen: SIF3-Røros: Eli, Thale, Marianne E, Fanny, Thea + Ingrid, Emilia, Rikke fra J99, Ane fra J98.

Håper alle som er satt opp holder seg friske, får nok søvn og spiser riktig slik at kroppen er så optimal som mulig og klar for en helg med mange kamper. Gå gjerne gjennom trekk på papiret hjemme og finn deg en målsetting for helgas kamper. Hva skal du gjøre for å gjøre de andre på laget gode og hvilke mål skal du nå selv? Jeg vil iallfall ha mer fart og mer aggressivt spill mot mål og et tøft forsvar. Vi må gå inn i «bobla» allerede 45 min før kampstart og fokusere på kamp og arbeidsoppgaver.