Serieåpning i helga

De to første seriekampene i sesongen er vel gjennomført. Det er artig å se at det vi har hatt fokus på på de siste treningene (forsvar) fungerte bra i begge kampene.

I lørdagens kamp gjorde SIF-tigerne det vanskelig for Kattem å komme igjennom forsvaret, og i tillegg til godt keeperspill i begge omgangene resulterte dette i en velfortjent seier.

I søndagens kamp fungerte også forsvaret godt og kampen var jevn hele veien inntil de siste minuttene. Vi klarte å hanskes bra med Strindheimspillerne, selv om flere av spillerne var nesten like lange som 16-åringer. Vi er svært fornøyde tross tap.

Vi viser i helga godt takter som lober godt videre i sesongen. Remi uttrykte så fint på sms i dag følgende: «Etter helgens kamper ser jeg enda mer positivt på tilværelse og fremtid for laget vårt!»