Ny hoodie til Rosecup?

Det hadde vært kult med en ny hoodie til Rosecup, slik at vi alle ser like ut. Jeg har fått tilbud om en hoodie hos Lefstad som med trykk vil koste rundt 400,-. Er dette noe alle vil være med på å skaffe? Kostnaden må dekkes av den enkelte familie.

Hoodien er sort og er en del av årets Adidas-kolleksjon for klubbene (Adidas core 15 hoody). Vi ser for oss at vi trykker navnet på spilleren nedover den ene arma, SIF-logo på bryst (+ J03) samt Sverresborg på ryggen (se min eminente tegning nedenfor). For å få rett størrelse, kan den prøves hos Lefstad Sport. Sofie tok også med seg en prøve på treningen på onsdag, slik at flere av jentene har nok prøvd den der.

Ber om rask tilbakemelding (til ajak-sy@online.no) på om dette er noe som dere synes er ok. Husk da også å oppgi størrelse.

Hoodie Hoodie2