FIRE TRØNDERE TATT UT PÅ G16 LANDSLAGET

Det Norske G16 (2000) landslaget for neste år er allerede godt i gang.

Laget har denne våren hatt flere samlinger der hele tre Sverresborgspillere har deltatt. Laget skal delta på en stor internasjonal turnering (Copenhagen Invitational) i København 18-21 juni. Gruppen skulle dermed kuttes til 12 spillere og det er med stor glede at alle våre tre å komme med!

Sigurd Lorange, Alessandro Zulijani og Jørgen Bjørke har alle jobbet seg inn til en velfortjent plass på laget. I tillegg til våre tre gutter er Jørgen Kjesbu fra Ranhiem (trener også med vårt G2000 lag) tatt ut i 12-manstroppen.

At hele 4 av 12 spillere på et landslag i basket er trøndere er ikke mindre en historisk. Dette beviser at hard og god jobbing gir resultater. Dette er det bare å fortsette med og vi håper dette inspirerer flere unge talenter i regionen 🙂

Gratulerer til alle 4 med en vellfortjent plass og lykke til 😀