Trenerkurs nivå Easy Basket

Lørdag 24.oktober og søndag 25 oktober arrangeres det trenerkurs nivå Easy Basket i regionen.

Kurset er for alle som ønsker kunnskap, inspirasjon og tips innen trening av basketspillere på barnenivå og for generell aktivitetsledelse. Utdanningen er en del av NIFs nye trenerløype, og nivå EB er sertifisert for ledelse av aktivitet for EBC, EB og U13.

Kurset holdes i gymsalen på Dalgård skole, med følgende tidspunkter:

Lørdag 24.oktober kl.09:00-14:00

Søndag 25.oktober 10:00-16:00

Kurslærer er Åsmund Hiis Hauge.

Blir det mindre enn 5 påmeldte vil ikke kurset holdes.

Påmeldingsavgift vil være 300kr per deltaker (betales av klubben).

Dersom kurset avlyses vil dette tilbakebetales.

Påmelding sendes til: kristine.d.ruud@gmail.com innen onsdag 21.oktober kl.12:00.

Anbefaler alle trenere i klubben å ta dette kurset da vi i klubben ønsker å satse på rekruttering i yngre klasser.

Det kan være godt med en oppfriskning av tidligere lærdom og det å trene barn er noe helt annet enn å trene unge/voksne.

Vi ønsker oss også flere trenere i klubben, så klubben anmoder alle tillitsvalgte i klubben å pusche på våre unge spiller til å ta kurset.

Klubben betaler påmeldingsgebyret til orientering.

Sees til neste helg på trenerkurs som oppvarming til Jets sin første hjemmekamp i Husebyhallen kl 16.00 på lørdag.