Bærum Open

På fredag reiser store deler av klubben til vår årlige tur til Bærum Open. En buss full av spillere, trenere, lagledere og foreldre er forhåpentlig spent på hva årets tur vil innebære både sportslig og sosialt.

Turneringen starter på fredag – men vi skal ikke spille kamper før lørdag. Kampprogrammet blir derfor relativt tett med gruppespill, A- og B-sluttspill på lørdag og søndag.

Vi har dessverre måtte trekke juniorlaget vårt, og stiller dermed i følgende klasser:

G13 (2004 Tiller): Spiller i gruppe med Oppsal 2, Kjelsås og Hønefoss i Rykkinhallen/Hoslehallen

G16 (2001-2002): Spiller i gruppe med Hop og Holmlia i Rykkinhallen

G17 (2000): Spiller i gruppe med Sandvika og Bislet i Persbråten VGS/Rykkinhallen

J16 (2000-2002): Spiller i gruppe med Ullern og Oppsal i Rykkinnhallen/Persbråten VGS

Avreise fra Munkvollhallen fredag 16. september kl. 14