Stem på Sverresborg Hoops basket!

Vær med å stem fram Sverresborg Hoops basket i kampanjen «Klubben i mitt hjerte».

Kampanjen er i perioden 12. november – 26. november.

Vi ønsker oss minst 50 stemmer hver dag i perioden for å være med i trekningen av kr. 10 000 til klubbens arbeid. Det eneste dere trenger å gjøre er å gå inn på klubbenimitthjerte.no og stemme på Sverresborg Hoops Basket. Lett! Husk å stemme hver dag framover så øker vinnersjansene våre. Takk!

Klubben i mitt hjerte er en årlig kampanje i regi av Norges idrettsforbund, Nordea, Dagbladet og P4. Du kan stemme på ditt idrettslag og vinne premier hver dag. Årets kampanje, som er den trettende i rekken, starter lørdag 12. november og slutter lørdag 26. november. Kampanjen er et samarbeid mellom Norges idrettsforbund, Nordea, P4 og Dagbladet – og svømmer Henrik Christiansen er ambassadør for kampanjen.