Vellykket vennskapsturnering med Östersund Basket

Vi i Sverresborg Hoops er veldig fornøyd med at vi har innledet et samarbeid med svenske Östersund Basket. Forrige helg deltok de med to lag (gutter og jenter) under Easy Basket-turneringen – og denne helgen kom de med 16 nye gutter fordelt på to lag. Vi stilte selv med tre lag – Hoops 03-05, Hoops 03-05 Tiller og Hoops 04 (Scania Cup-laget).

På lørdag ble det det spilt to kamper, på søndag fire. Alle kampene ble spilt med 4 x 10 minutters perioder. Denne turneringen har vært kjempegod matching for våre lag, ikke minst for gjengen som skal dra til Södertälje på torsdag for å representere Norge i Scania Cup.

Svenskene ble godt tatt vare på med organisert overnatting på skole og hotell og felles lunch i hallen på søndag.

Flere av kampene ble streamet direkte, og de kan ses her:

Sverresborg Hoops 03-05 Tiller – Östersund Basket 1 (søndag)

Sverresborg Hoops 03-05 – Östersund Basket 1 (søndag)

Sverresborg Hoops 04 (Scania Cup-laget) – Östersund Basket 2

Takk for besøket og god kampmotstand!