G99-00 invitert til Scania Cup

Der er med glede vi har fått beskjed om at vårt dyktige juniorlag har fått invitasjon til den prestisjefylte turneringen Scania Cup i Södertälje i påsken. Kvalifiseringsturneringen vi arrangerte i høst var rekordjevn med tre lag på lik poengsum – der Hoops havnet på den forsmedelige tredjeplassen på målforskjell. Nå har vi likevel fått invitasjon sammen med Kongsberg og Ullern.

Scania Cup regnes som et uoffisielt nordisk mesterskap og det er nå fjerde år på rad at Sverresborg Hoops stiller lag i turneringen – noe vi er veldig stolte av. Vi får altså igjen muligheten til å spille mot de beste klubblagene i Norden, og for juniorene våre blir denne turnering også en viktig matching før U19-NM senere i april.