Sluttspillshelg

Til helgen er det sluttspill i de fleste seriene i Region Midt.

Sverresborg Hoops arrangerer sluttspillet i GU13 og GU19-klassene i Munkvollhallen på lørdag. I GU13-klassen deltar vårt dyktige 04-jentelag som vant serien i år. De satser hardt på også å vinne sluttspillet. De andre lagene som deltar er Singsaker, Byåsen og Stjørdal.

GU19-klassen ble denne sesongen dominert av Sverresborg Hoops med hele tre lag inne blant de fire beste i sluttspillet. G99 og G00 som var de to beste lagene i år prioriterer å forberede seg til U19NM senere denne måneden – og spiller derfor ikke sluttspillet. Det betyr at G01-02 skal forsvare klubbens ære i sluttspillet i konkurranse med Byåsen, Ålesund og Stjørdal.

Kampoppsettet for lørdagens turnering i Munkvollhallen:

Vi ønsker alle lag lykke til i turneringen.

GU15 har sitt sluttspill i Rosenborghallen på lørdag. Her deltar Sverresborg Hoops både med 03- og 04-guttene. De skal måle krefter mot Singsaker og Stjørdal.

JU17 avvikler en 3-mot-3-turnering i Husebyhallen i stedet for ordinært sluttspill.

GU17 har sluttspill i Husebyhallen på søndag. Her stiller Sverresborg Hoops G01-02 og de møter Stjørdal, Byåsen og Singsaker.