Fullt hus på årets sesongavslutning

For tredje år på rad markerte Sverresborg Hoops basket at sesongen går mot slutten. Alle treningsgruppene våre møtte opp for velfortjente premier for innsatsen denne sesongen. Alle lagene fikk presentert seg og fortalt hvordan sesongen har gått. Leder Mathias Aarskog fikk også takket av styremedlemmer og tillitsvalgte som har avsluttet sine verv.

Veldig gøy å se så mange barn og ungdommer som representerer klubben vår.

Tradisjonen tro ble det servert pølse og brus i tillegg til søte fristelser fra et imponerende kakebord.

Takk til alle som bidro til nok en vellykket sesongavslutning.

Selv om sesongavslutningen er unnagjort gjenstår det ennå endel basketball før vi går ut i ferie. Først blir det to NM-helger – med tre Hoops-lag involvert, siden blir det Ammerud Open for de yngste lagene og Copenhagen Invitational for G04-laget. Treningene foregår derfor for fullt framover.