Hoops Rocks!

Strålende innsats av en stor Hoops-gjeng på dugnad under Trondheim Rocks i helga. Vi hadde oppgaven med å servere i arenaens «Camp Brew» – og stilte med ca 40 personer over to dager. Stort sett foreldre men også eldre spillere og tillitsvalgte i klubben. Alle lagene i Hoops var representert og bidro til viktige inntekter for klubben vår. Etter god innsats i Granåsen og Sverresborg Arena tidligere nyter vi stor tillit hos oppdragsgiveren vår og fikk derfor et stort ansvar denne gangen under rockefestivalen på  E.C. Dahls Arena.

Takk til alle som bidro – under ledelse av klubbens ansvarlige Rune Hesjevoll.

ISS Serveringspartner og Trondheim Concerts har takket oss både muntlig og skriftlig for en kjempeinnsats. De har nå bekreftet at vi er ønsket på flere konserter i sommer. Det blir i august på Sverresborg Arena.