Easy Basket-helg på Stjørdal

På lørdag og søndag er det duket for sesongens andre Easy Basket-arrangement i Region Midt. Denne gangen foregår turneringen i Fjellhallen på Stjørdal, og Stjørdal Basketballklubb står som arrangør.

Sverresborg Hoops stiller med fem lag. I U12 på lørdag stiller G07-08 to lag. I U13 på søndag stiller G06, J05-06 og Birralee hvert sitt lag. I tillegg håper vi at mange av klubben U10-spillere blir med på Easy Basket Challenge (EBC) på søndag morgen. Der er det bare å møte opp! Vi ønsker alle sammen lykke til med det vi vil tro blir en morsom, lærerik og inspirerende turnering.

Easy Basket er Norges Basketballforbunds kamptilbud for spillere under 13 år. Reglene er forenklet og fokuset er på læring og trivsel. Regionen arrangerer fem slike turneringer i løpet av sesongen.