Stor delegasjon fra Hoops på landslagssamlinger og Den Store Trenerhelga

Hele 12 av Hoops sine trenere deltok på NBBF’s Den Store Trenerhelga i Oppsal Arena i helga. Vi stilte faktisk med den største troppen av alle klubbene! Her har de fått faglig påfyll på alle nivåer, fra Easy Basket til BLNO.

Ekstra moro var det at Hoopsjentene Hedda FinnøyRachel Appiah og Olivia Samanns var på landslagssamling for U18 samtidig og var med å demonstrere de praktiske øvelsene. Vi er veldig stolte av å fostret slike dyktige basket-jenter!

Også på guttesiden var vi representert på landslagssamling. Christian Dischington Tøfte var på landslagssamling for U24 og Sigurd Lorange spilte for Norges landslag i BLNOs Allstar-kamp.

Lørdag kveld var det middag og prisutdelinger. Coach for G03 og G04, Frode Ramberg fikk da utmerkelsen Årets trenerentusiast.