Alle treninger i Hoops avlyses på ubestemt tid

Siste oppdatering i forbindelse med korona-viruset:

Styret har besluttet at alle treninger i Hoops avlyses med umiddelbar virkning fra og med i dag, torsdag 12. mars. I media ser vi at andre idretter gjør det samme.

Nå stenges alle skoler og barnehager i hele landet. Munkvollhallen og Åsveihallen vil også holde stengt. Vi forventer at det bare er et tidsspørsmål før alle hallene stenges. Vi ønsker med dette å unngå å utsette våre medlemmer for unødvendig risiko.

Vi vil informere om endringer i denne beslutningen når vi får avklart at det er trygt å gjenoppta treningene.

For et dugnadslag som Hoops så er dette den viktigste dugnaden vi kan være med på for tiden!

Vi gjør også oppmerksom på at treningsleiren i Liepaja i august er avlyst. Hvis det viser seg at situasjonen er en annen i juni kan vi eventuelt ta en ny vurdering da.