Jets Basketskole i høstferien

Campen vil foregå: mandag 5., tirsdag 6. og onsdag 7.oktober kl. 10:00–15:00 i Rosenborghallen (dørene åpnes kl 09:30 alle dager)

Passende aldersgruppe: 8-16 år Trenerne vil være dyktige og ivrige trenere fra Jets, som gleder seg til å dele kunnskap med de unge og lovende i regionen.

Grunnet den nåværende situasjonen rundt covid-19 vil det kun være mulig å melde seg på for 3 dager. Alle deltakere må gjennom et smittevernskurs som vil holdes tidlig 1. dag. Pris for 3 dager på camp er: 950 kr. Med hensyn til smittevern må denne gangen alle deltakere ta med egen matpakke til basketskolen. Men Jets vil stille med frukt og andre mellommåltider i hovedpausen rundt 12:30.

Foretrukket betaling er gjennom vipps, og kan gjøres som følger: gå på vipps -> Send -> søk: Nidaros Jets basketballklubb/#58635 -> basketskole. Velg «3 dager» (kr 950). Vis frem kvittering ved oppmøte på campen. Alternativet er å betale kontant ved oppmøte

Påmelding gjøres på dette skjemaet:https://docs.google.com/…/1FAIpQLSftKMv1IZ2…/viewform…