Endelig møttes alle i klubben igjen!

I går kveld markerte Sverresborg Hoops at seriespillet er over for denne sesongen med vår tradisjonelle sesongavslutning på Sverresborg ungdomsskole. Etter to år uten dette arrangementet på grunn av pandemien var det godt å få samlet spillere, trenere, tillitsvalgte, foreldre, besteforeldre og søsken igjen. Bortimot 250 personer fikk plass i aulaen på skolen og mange av disse var med for første gang.

Det er veldig gøy å se så mange flotte barn og ungdommer som representerer klubben vår.

Tradisjonen tro ble det servert pølse og brus i tillegg til søte fristelser fra et imponerende kakebord.

Ca. 110 spillere fikk premier for innsatsen i år, og trenere og tillitsmannsapparat ble gjort stas på. Leder i Hoops, Mathias Aarskog oppsummerte årets sesong, som har vært preget av pandemien – men som likevel har vært en skikkelig opptur. Vi har hatt et år med god rekruttering, imponerende sportslige resultat – og stor innsats både av spillere og alle andre som jobber for klubbens beste. Sportslig har mange av lagene våre vunnet seriespillet i år, og vi har hevdet oss godt i cuper og mesterskap. G08 ble spesielt hedret for sine gode resultater, med sølvmedaljer både fra Bærum Open og Hansacup. Arrangementet ble avsluttet med den populære loddtrekningen der et rikholdig premiebord ble fordelt på ivrige loddkjøpere. J09 styrte premieutdelingen på imponerende vis!

Selv om sesongavslutningen er gjennomført så står det litt igjen av sesongen. Treningene vil fortsette så lenge vi har halltid, det betyr vanligvis til skoleferiene starter. En stor tropp fra de yngste lagene skal til Ammerud Open i Oslo neste helg og det planlegges treningskamper mot svensk motstand når Östersund Basket kommer på besøk.

Takk til alle som kom og bidro til en vellykket sesongavslutning.