NM-kvalifiseringshelg

Denne helga skal to av våre lag prøve å kvalifisere seg til vårens NM i henholdvis U19 og U16.

I U16NM for gutter arrangerer vi selv kvalifiseringsturneringen i Munkvollhallen. Fire lag er påmeldt, Molde, Sørsia, Ranheim og Hoops, og de kjemper om to plasser til U16NM i Hønefoss i april. Vi ønsker alle lagene lykke til, og ønsker samtidig publikum velkommen til kamper både på lørdag og søndag.

U19-guttene våre drar samtidig til Bergen for å kjempe om en plass i U19NM. Her er det 12 lag som kjemper om fem NM-plasser. Vårt lag er seedet som nummer seks så det blir veldig spennende å følge om laget klarer å sikre seg en av de fem plassene. I gruppespillet skal de møte to Bergens-lag, Ytrebygda og Fyllingen.