Dugnad 2017

Sverresborg fotball har inngått ett samarbeid med Explendo som samarbeidsparter på nettbutikk og dugnadssalg. Explendo er også en viktig sponsor for klubben og inntektene som Explendo gir er nødvendig for klubben.

Hvorfor har vi dugnad?

Det koster å drifte klubben, særlig drifting og bygging av ny bane, utstyr, påmelding av lag i serie etc. Vi ønsker å holde treningsavgiften så lav som mulig, derfor er det viktig at alle stiller opp og gjør en innsats for fellesskapet. Vi har valgt Explendo som partner på dette fordi produktene er gode, nyttige og prisene er fornuftige. Det er heller ingen jobb med logistikk da produktene blir sendt hjem til hvert enkelt medlem, det er høy fortjeneste og klubben har ingen risiko.

Vi starter Explendo-dugnaden i dag, alle spillere/foresatte skal handle i nettbutikken for minimum kr. 1 000,- innen 15.12.17

Dette gjennomføres på følgende måte:

1. Gå inn på www.explendo.no/sverresborg
  2. Velg støtt klubben produkter
  3. Legg de produkter du vil ha i handlekurven
  4. Velg gå til kasse
  5. Noter Lags navn og spiller navn i bestillingsnotat, så vet vi at du har gjennomført denne dugnaden
  6. Gjennomfør betaling enten med kort eller faktura
  7. Varene blir sendt hjem til deg kostnadsfritt i Posten

I forbindelse med denne dugnaden er det en ekstra gulrot til lagene. Explendo arrangerer en lags konkurranse, der det laget som omsetter for mest på denne dugnaden vinner 10 % av sin omsetning til lagskassen (derfor er det viktig å skrive hvilket lag man tilhører i bestillingsskjemaet) Konkurransen avsluttes 15 desember.

Vi i styret takker for at dere er positive til denne dugnadsrunden og for deres innsats.