TRENINGSSAMLING MERÅKER 2020

Påmeldingsfrist 03.02.2020

Tradisjonen tro arrangerer Sverresborg fotball treningssamling i Meråker for klubbens gutter og jenter i aldersgruppen 12-16 år. Dette gir oss en fantastisk mulighet for å «bygge klubb», med et sosialt og sportslig opplegg på tvers av aldersgruppene.

Treningssamlingen arrangeres i Meråker 28. februar-1. mars 2020. Oppmøte på Meråker videregående skole fredag 28. februar, kl 1800. Retur Trondheim søndag ca kl 1630.

Påmeldingsavgiften dekker overnatting, alle måltider og masse god trening og moro.

Pris for deltakelse er kr 1.250,-      Påmelding gjøres via Hoopit.

Pakkeliste

Overnatting og mat:

-Luftmadrass eller feltseng

-Sovepose eller dyne + pute og sengetøy

-Håndklær og toalettsaker

-Nistepakke/drikke + frukt/nøtter til fredag kveld

-Ørepropper (evt)

Trening:

-Fotballsko: kunstgress-sko + innesko til gymsal

-Leggbeskyttere

-Treningstøy

-Drikkeflaske

Øvrig:

-Alpinutstyr + 160 kroner for de som vil prøve alpinanlegget

-Langrennsutstyr for de som vil prøve skiløypene

-Nok klær til å være ute på fjellet

-Lader til mobiltelefonen

Program640-07-x

Treningsøkter:

Alle treningsøktene foregår innendørs i Meråkerhallen (vi disponerer innendørs kunstgressbane og gymsal).

Trenere fra Sverresborg leder treningsøktene. Det blir 2 timer trening på fredag, 4 timer på lørdag og CL-turnering på søndag.

Fotballhall-1-x

Champions Leauge:

På samlingens siste dag arrangeres Champions Leauge turnering, med sammensatte lag på tvers av årsklasser.

Spilles på 7’er bane, med innledende gruppespill – og deretter sluttspill.

Capture

Overnatting:

Overnatting i klasserom på Meråker vgsk, som ligger i tilknytning til Meråkerhallen.

Måltider:

Alle måltider (frokost/lunch/middag/kveldsmat) får vi servert i kantinen på Meråker vgs, som ligger i tilknytning til hallen.

640-01-x

Skiaktivitet:

Vi setter av 3-4 timer på lørdag, som kan benyttes i alpinanlegget eller i skiløypene.

untitled