påmelding til PWcup og treningssamling i Kroatia.

Vi har hatt fine og lærerike turer til Petter Wessel cup de siste to årene uten og vi ønsker å matche oss mot de beste i årsklassen også denne sesongen. Cupen går i Palmesøndaghelga 18.20 mars 2016. For å planlegge vårsesongen ønsker vi å vite så raskt om vi har nok spillere til å stille lag. Påmelding og info finnes på dette skjemaet. Oversikt over påmeldinger ligger her.
Noen av oss vurderer også i år å ta nok en tur på treningssamling i Kroatia 25.6-2.7. Vi er klar over at dette ikke passer for alle familier men for mange vil kombinasjonen av kompiser og aktiviteter for poden og sol og sommer for mor og far funke veldig fint.B-)  Prisen i fjor ble ca 8000,- per person for reise, opphold og treninger og vi bør klare å få det minst like rimelig i år. Vi har ikke tatt noen beslutning om vi reiser, men ønsker å få tilbakemelding på interessen fra spillere og foreldre/søsken. Vi holder som i fjor muligheten åpen for at spillere kan reise aleine nedover om det er med noen flere voksne. Fint om alle kan melde tilbake interesse i dette skjemaet. Oversikt over respons ligger her. Det ryktes forøvrig at både Rapp og Strindheim skal nedover med sine J00-lag….;-)
Vi ønsker at folk legger inn sine påmeldinger innen utgangen av November.