3. div – Seier over Åfjord i toppoppgjør

Seier 27-25 over Åfjord etter pauseledelse 18-13 for 3.divisjonslaget i Nidarøhallen søndag. En brukbar 1.omgang, og enda bedre etter at 2.omgang var i gang. En periode ledet vi hele 22-15 og 23-16, og en klar seier var innen rekkevidde. Men mye stress og merkelige dommeravgjørelser gjorde de siste 10 minuttene til et mareritt. Nærmere enn 2 mål kom imidlertid ikke Åfjord.
Dagens høydepunkt 1: Da keeper-Anna reddet et skudd fra Åfjord på stillingen 26-24 to minutter før slutt.
Dagens høydepunkt 2: Da Nora Høyem Olsen Olsen ofret alt for å hindre at ballen gikk til innkast fordel Åfjord. Vinnervilje!!
Dagens høydepunkt 3: Da Frida Westrum satte inn kampens siste mål og sikret seieren.
Scoringene kom ved Merete Lien 7, Nora Olsen 6, Frida Westrum 5, Kaja Myhr 3, Rikke Rønne 2, Ida Hofset 1, Line Fløttum 1, Helle Mathiassen 1, Helene Bangsund 1.

ØJ