Åpning i Åsveihallen!

Da er programmet for helgas aktivitet kommet, og det blir en helg med stort trykk på vår nye hjemmearena! Vi spiller våre kamper på lørdag.

J00 Tigers 1 skal spille kl 11:00.
(Vilde, Dina, Ingeborg, Thale, Emma, Sanna, Nora, Malen)

J00 Tigers 2 skal spille kl 11:25
(Sunniva F, Thea, Sunniva K, Marianne S, Rebecca, Maren, Maria, Maja, Fanny)

Hvert lag spiller 1 kamp på 15 minutter. Kampen består av 3 omganger; hvorav 5 min. fotball, 5 min. håndball og 5 min. basket. Hvert mål teller 1 poeng i alle idrettene, og vinner av kampen er det laget som får flest poeng.

I tillegg kåres det vinnere av «Fart og glød pris» i hver pause (ca. mellom hver 3. kamp). Arrangementets beste lag kåres søndag ettermiddag og vil bli annonsert på våre hjemmesider.
Alle stiller i spilletrøyer og klubbantrekk. Ta også med vester eller bortedrakter. G-Sport, vår nye utstyrssponsor, vil ha stand med salg av klubbutstyr m.m.
Den offisielle åpningen av Åsveihallen med ordfører, rektor og Grenaderkorpset er lørdag kl. 10.00 .

Kiosk med salg av pølser, vafler, kaker og drikke er åpen hele lørdag og søndag.