Trenertrioen klare for spill i Nasjonal 1M!

Johan Karlsen, Bo Schønberg og Vegard Tøfte er alle klare for en ny sesong som spillere på klubbens herrelag. Alle tre utgjorde en viktig del av herrelagets suksess i den historisk gode forrige sesongen der klubben for første gang vant Region Midts øverste serie. Derfor er vi svært fornøyde med at de alle tre er med oss videre når vi tar steget opp i Nasjonal 1. divisjon.

I tillegg til deres rolle som spillere på herrelaget, er de også svært viktige ressurser i breddeklubben som trenere. I den kommende sesongen vil trioen være ansvarlige som trenere for G19, G11, G12 og G13 i klubben. Tre lokale gutter som startet sin basketballkarriere i Sverresborg i ung alder, og som har spilt alle sine sesonger iført grønt (med unntak av Johan, som tilbrakte én sesong i Persbråten under førstegangstjenesten i garden).

Tre viktige spillere og trenere i klubben har altså signert og er klare for en ny basketsesong i grønt.