Velkommen

Du er nå kommet til hjemmesidene til Sverresborg Idrettsforening.

Vi er et av de største idrettslagene i Trondheim med nesten 1000 medlemmer. Vi kan skrive historien vår tilbake til 1931, og Sverresborg er fortsatt en aktiv og mangfoldig idrettsforening. Vi rekrutterer medlemmene våre fra Sverresborgområdet på Byåsen, og dersom du bor i dette området er du kommet til rett adresse.

Klubben vår består av tre selvstendige lag; Sverresborg fotball, Sverresborg håndball og Sverresborg Hoops Basket. De aktive medlemmene er i aldersgruppe fra ni år og oppover til seniornivå.

Sverresborg idrettsforening er et idrettslag som prioriterer breddeidrett, og vi ønsker å holde i hevd et idrettsmiljø som et godt tilbud til barn og unge på Byåsen.

Idrettsforeningen har også et godt og allsidig tilbud til barn under ni år. Allidretten rekrutterer skoleelever fra 1. til 3. klasse fra Åsveien skole og Ila skole. Tilbudet til de yngste medlemmene våre er variert – aktiviteter som fotball, håndball og basket er selvsagt utbredt. Men allidretten skal være et variert tilbud der også flere aktiviteter er representert.

Aktivitetene i Sverresborg IF er basert på aktiv foreldre- og voksenstøtte. Vi er derfor svært glade for alle som vil bidra på en eller annen måte.

På nettsidene våre kan du klikke deg videre til de ulike lagene våre, og gjøre deg kjent med foreningen vår. Du kan også ta kontakt dersom du vurderer å bli med oss i det aktive idrettsmiljøet som Sverresborg representerer.
Vi holder til i klubbhuset ved Havsteinbanen. Ta gjerne kontakt med oss!