Ny leverandøravtale for Sverresborg IF

Sverresborg Idrettsforening har inngått ny leverandøravtale med Craft/NWN som hovedleverandør av bekledning for SIF. Avtalen er gjeldende fra 01.01.2019 og har en varighet på 5 år. Markedsrådet i SIF har jobbet lenge med dette og er veldig fornøyd med innholdet i den nye avtalen og ikke minst produktene.

Det betyr at Adidas-avtalen er historie fra 31.12.2018.

Den nye avtalen gir klubben store muligheter til å sette en enhetlig klubbprofil for bekledning. SIF skal rett og slett bli litt ny!

SIF Fotball, Håndball og Hoops Basket jobber med å etablere klubbkolleksjon som ivaretar egne behov. Den nye klubbkolleksjonen inneholder et klart bredere utvalg av produkter enn tidligere – selvsagt med egen jentekolleksjon! G-Sport Lefstad er forpliktet til å ha SIF-kolleksjonen i butikken til enhver tid.

I forbindelse med den nye leverandøravtalen kaller vi inn til medlemsmøte.
Alle lag i SIF oppfordres til å stille her med minimum en representant.

Innkalling til medlemsmøte i Sverresborg IF

Sted…………….: Åsveien Skole, auditoriet
Dato…………….: Mandag 17. desember
Klokkeslett…..: 18:00