Marthe, Maja og Jo Mathias uttatt til landslagssamling

Tre nye basketspillere i Hoops har fått muligheten til å kjempe om landslagsplass i U15-landslaget som skal delta i Copenhagen Invitational 21. – 23. juni i år. De er tatt ut etter innsatsen under Nasjonal Talentcamp i Tønsberg i helga der 170 baskettalenter fra hele landet deltok.

På jentesiden er Marthe Eide og Maja Osmundsvåg uttatt sammen med 15 andre jenter til treningssamling i Oslo neste helg. Etter den helgen blir 12 spillere uttatt til landslagsspill i København helgen etter.

På guttesiden er Jo Mathias Bjørnevåg Ramberg uttatt sammen med 19 andre U15-spillere fra hele landet. Også for guttene blir 12 gutter uttatt til Copenhagen Invitational.

Vi gratulerer de tre flotte representantene for Sverresborg Hoops med uttaket, og ønsker lykke til på samling.