Ammerud Open 2017

Det yngste jentelaget vårt har i helgen deltatt i den tradisjonsrike turneringen Ammerud Open i Oslo.

21 jenter med ledere og foreldre dro med buss fra Byåsen fredag formiddag og returnerer til Trondheim sent søndag kveld slitne – men full av inntrykk. Vi stilte med tre lag, J12, J13 og J14.

Lørdag:
På lørdag ble det hele sju kamper. J14-laget spilte jevnt men tapte knepent for Sandvika 1 som er det beste laget i Oslo-serien.

J12 har hatt tøff motstand – det endte med tre tap, men med tanke på at halve laget er J11 er vi fornøyd med innsatsen.

J13 vant to av tre kamper og kvalifiserte seg dermed til semifinale.

Søndag:
Det gikk ikke helt vår vei på søndag, dessverre. J13 tapte semifinalen mot Kjelsås med 2 poeng, og bronsefinalen mot Orange Tigers med 1 poeng – veldig sure tap begge to. Men vi trøster oss med at vi er helt på høyden med de aller beste lagene

De eldste jentene fikk to tøffe kamper mot Ullern og Sandvika. Men vi bet godt ifra oss, og Maja fikk prisen for «best attitude» i J14.

J12-laget spilte plasseringskamp og tapte med 2 små poeng de også. Men bra innsats av alle.

Alt i alt er vi veldig godt fornøyd med innsatsen vår og vi gleder oss allerede til neste års cup.