Hedersprisen til Ron!

Vår hovedtrener Ron Billingslea ble tildelt årets hederspris under Den Store Trenerhelgen i Oslo i helga. Norsk baskets mest prestisjefulle pris!

Norges basketballforbund sa under utdelingen at Ron er en av de mest kunnskapsrike trenerne i landet. Han har hatt ansvar for lag både på nasjonalt og regionalt nivå og landslag i en årrekke. Få har vært involvert i så mange ulike klubber som Ron. Han er nok også den mestvinnende coachen i Norge.

Sverresborg Hoops gratulerer Ron med prisen og vi ønsker samtidig å takke for den fantastiske jobben han gjør i Hoops.
Gratulerer!

Vi ønsker også å gratulerer Sylvi Sand fra Stjørdal med prisen som årets trenerentusiast. Sylvi gjør en flott jobb for jentebasketen i regionen.