Seriesesongen er avsluttet

Vi markerte i går kveld at seriespillet er over for denne sesongen med vår tradisjonelle sesongavslutning på Sverresborg ungdomsskole. En flott tradisjon der spillere, trenere, tillitsvalgte, foreldre, besteforeldre og søsken møtes for å feire seg selv. Bortimot 250 personer fikk vi plass til i aulaen på skolen.

Over 100 spillere fikk sine medaljer for innsatsen i år, og trenere og tillitsmannsapparat ble gjort stas på. Leder i Hoops, Mathias Aarskog oppsummerte årets sesong, som har vært helt fantastisk. Vi har hatt et år med god rekruttering, imponerende sportslige resultat – og stor innsats både av spillere og alle andre som jobber for klubbens beste. Juniorguttenes historiske NM-gull ble behørig markert og trener Ron Billingslea ble takket av etter sine år som hovedtrener for oss – han har vært en fantastisk ressurs for klubben de siste årene. Arrangementet ble avsluttet med den årlige loddtrekningen der et rikholdig premiebord ble fordelt på ivrige loddkjøpere.

Selv om sesongavslutningen er gjennomført så står en god del viktige kamper igjen for mange lag. Det starter med turnering mot svenske og lokale lag i palmehelga og sluttspill for de fleste lagene rett over påske. Juniorguttene skal til den prestisjefylte turneringen Scania Cup i Sverige i påsken og mange av lagene våre vil delta på turneringer utover våren, både i Oslo og i Sverige. Vi stiller også med tre lag i NM-turneringene i mai. Treningene vil også fortsette så lenge vi har halltid, det betyr vanligvis til skoleferiene starter.

Takk til alle som kom og bidro til en vellykket sesongavslutning!