Klare for U19NM

Våre 04/05 gutter er på plass i Asker og klare for sesongens høydepunkt U19NM. Gutta spiller sin første gruppespillkamp mot Oppsal kl 2100 i kveld. I morgen venter Skien kl 1000 i siste gruppespillkamp. Totalt 12 lag er kvalifisert for sluttspillet der Norges beste U19 lag skal kjempe heder og ære i sesongens store høydepunkt.

Årets Sverresborg lag er av det yngre slaget med halve laget født 04 og den andre halvdelen født 05 i klassen der eldste årgang er 03. Altså vil samme gjengen også kunne stille i neste års turnering. Vi er seedet sist som #12 seed før turneringen og kan vel dermed kalles for en underdog. Vi går likevel inn i turneringen med ambisjon om å bite godt fra oss i alle kampene. Turneringen vil være god matching og gi god erfaring og ta med seg inn til neste sesong der vi som nevnt kan stille samme laget.I tillegg til våre gutter skal også et annet Trondheims lag i aksjon i helgen. Midtbyen jentene med flere tidligere Sverresborg spillere spiller U19NM i helgen og vi ønsker også de lykke til.

Kampene kan følges på stream via klubbens youtube kanal og på live kampskjema.